ORKAM logo

 

FİRMA GİRİŞİ İÇİN TIKLAYINIZ     ÖĞRENCİ/MEZUN GİRİŞİ İÇİN TIKLAYINIZ    

 

 

      HER YILDIZLININ BİR KARİYERİ VAR!

 

HAKKIMIZDA     ÖĞRENCİ/MEZUN     İŞVEREN     ETKİNLİKLER     İLETİŞİM    

APPLE HİZMET UZMANI İLANI

İş Özeti

Müşteriler ürünlerimizi satın aldıktan sonra, yeni Apple teknojilerinden en verimli şekilde faydalanmaları için yardımcı olacak kişi sizsiniz. Apple Store'da, birbirinden farklı birçok destek ve hizmet görevlerine odaklı bir gün geçirirsiniz. İster müşterilere Mac kullanmaya başlamaları için yardım ediyor, ister Apple aygıtlarıyla ilgili bir soruyu yanıtlıyor olun, her an bilginizi paylaşmaya ve sıra dışı bir destek sunmaya hazır olun. Müşterilerinize çözüm ve yararlı bilgi sunmak, Apple ile ilişkilerini bir üst düzeye çıkarmak sizi mutlu eder.

Temel Nitelikler

  • Mağazaya gelen müşterilerin destek ihtiyaçlarını değerlendirme ve çözüm önerme ya da diğer ekip üyelerine yönlendirme becerisi
  • Düzenli olarak farklı teknik uzmanlıklar ve beceriler arasında geçiş yapabilme esnekliği
  • Ürünler geliştikçe değişime uyum sağlayabilme
  • İş Tanımı

    Bir Hizmet Uzmanı olarak, yeni ürün sahiplerinin başlamasına, mevcut ürün sahiplerinin hızlı ve etkin destek almalarına ve (Apple ile güçlü ve pozitif bir ilişki kurmalarına) yardımcı olursunuz Bir müşterinin yardıma ihtiyacı olduğunda, durumunu hızla değerlendirirsiniz. Bazen, müşterilerinize iPad, iPhone ve iPad aygıtları konusunda yardımcı olmak için, mevcut Apple teknolojisi hakkındaki bilginizi kullanarak anında bir öneride bulunabilir veya bir çözüm sunabilirsiniz. Diğer zamanlarda, müşterileri sizin gibi ilgilenebilecek başka destek ekibi üyelerine yönlendirebilirsiniz. Hatta, yeni müşterilere kişisel eğitim vererek, fotoğraf, video veya müzik projelerine başlamak için ihtiyaç duydukları temel becerileri kazanmalarına yardım edebilirsiniz. Müşterilerinizle en iyi şekilde ilgilenme kararlılığın bütün mağaza ekibini etkiler. Apple'ın müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olarak, başarımızda önemli bir rol oynarsınız. 

    Ek Nitelikler

    •Zaman yönetim becerilerinde mükemmellik ve hızlı karar verebilme becerisi. 

     •Sorun giderme ve problem çözme aşamasında sakin olmak ve müşteriye odaklanmak.

     •Ürünle ilgili tanılarınızı ve potansiyel çözümleri aktarırken müşteriyi rahatlatmak.

    Başvurmak için, özgeçmişinizi educationtalenttr@apple.com e-posta adresimize bir ön yazı ile gönderin. 

     

    Başvuru İçin: educationtalenttr@apple.com

     

     

     

     

     

     

    Anasayfa

     

     

     

     

     

    Web Design by Begüm EFE